Monday 22 October 2012

Emm, tajuk?

Assalamualaikum.
In the name of Allah the most gracious most merciful.
*bright smile*
Wahh. Aku dah lame tak update blog. Tiup habuk. Rindu mehhh.
 *Cehh. Padahal baru sehari tak update* 
LOLs. Ayat aku nak poyo je kan? Bak kata orang tuu :P

Today, basically i wanna share to you all about my former schools.

Ehem mata bersinar-sinar. *tongkat dagu*
Frankly speaking, I went to a few schools. Dah macam orang nomad aku gi sana sini.
HAHA. But trust me, I'm enjoy every bit of it. Yelahh,
sebenarnye merantau kat sekolah yang berbeza-beza ni best kot.
Tapi satu je masalah aku. Asyik-asyik nak menangis kalau time nak 
 pindah sekolahh. Hentak kaki sana sini. Ibuuu, tak nak pindahhh T,T
*maybe takut nak tinggalkan Mr. Crush kot. LOLs*
-OH GOSH. SLAP ME PLEASE-

Okay. Okay. Back to the topic. Ini list-list sekolah tercinta aku:

1) Tadika Bukit Rangin, Pahang.
2) Sekolah Kebangsaan Sungai Isap, Pahang.
3) Sekolah Kebangsaan Bukit Gelugor, Pulau Pinang.
4) Sekolah Kebangsaan Seri Iman, Terengganu
5) Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Ismail 1, Terengganu.
6) Sekolah Menengah Premier Chukai, Terengganu.
And lastly,
7) Sekolah Menengah Sains Dungun, Terengganu.

Haa, banyak tak? Banyak tak? *angkat kening*

Mostly, aku pindah sekolah sebab mak aku dapat post kat tempat lain.
Al maklum lah kerja kerajaan. Ke hulu ke hilir lah gamaknye. 
So aku sebagai anak haruslah menurut perintah. Sobs.

Okay, now aku nak tunjuk gambar aku graduate time tadika and form 5. 
*banyak lagi gambar actually. tapi den malas nak upload* Teheee~


Garangnyee muka cik adik Liya kita. :D

Ayu tak aku?

Hikhokkk.
So, Alhamdulillah. I've learned a lot since then. Got many friends. Especially from Terengganu.
Woo. Na Na Na Na Na Ganu Kita.
Hee. So the lesson is, everything really does happen for a reason.
Wlaupun at first, aku takut dengan suasana sekolah yang baru.  Nak nangis je rasa.
But Allah knows the best. 

And they planned and Allah (also) planned, and Allah is the best of planners.

Itu jelah coretan aku untuk harini. *takde motif*
Haha. Bye sayanggg.

#Jaga iman, jaga hati.
Kbye.


*Selamat bekerja pakcik^^

Selingan:
Ni gambar parents aku mase muda-muda dulu.
Time tengah hangat bercinta. Yihaa. Sweet kan?^^
*sorry ibu and abah. liya curi amek gambar ni*
Weee

No comments:

Post a Comment

No copy cat ye sayangg. I'm watching ;)